Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over een product, kun je iets niet vinden, heb je een vraag over maatwerk? Misschien staat je antwoord hier al tussen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Mail ons dan op: klantenservice@flowersbyfrits.nl of bel met 085-4010495.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen binnen Nederland is verzending gratis vanaf € 100,-
Heb je een bestelling met een winkelmandwaarde van minder dan € 100,- dan betaal je € 6,95 of 14,95 verzendkosten, afhankelijk van het formaat en gewicht. Al zul je met een leuk boeket of mooie vaas al snel recht op gratis verzending krijgen.
Voor bestellingen naar België is verzending gratis vanaf € 150,-
Heb je een bestelling met een winkelmandwaarde van minder dan € 150,- dan betaal je € 11,95 of 24,95 verzendkosten, afhankelijk van het formaat en gewicht. Al zul je met een leuk boeket of mooie vaas al snel recht op gratis verzending krijgen.
Ik wil graag planten voor mijn bedrijf, doen jullie dat ook?
Jazeker! Wij zijn gespecialiseerd in duurzame interieurbeplanting voor bedrijven zoals kantoren, horeca en winkels.
Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op. Vul het contactformulier in of bel: 085-4010495
Voor zakelijke klanten gelden onze zakelijke voorwaarden.
Waarom zijn er extra kosten voor sommige betaalmethoden?
Wij bieden diverse betaalmogelijkheden om iedereen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Echter zijn de transactiekosten voor sommige methoden zo hoog dat we deze wel deels door moeten berekenen. Bijvoorbeeld voor de optie ‘betaal later’ of ‘betalen met creditcard’. Wil je liever geen extra kosten, dan kun je eenvoudig en heel veilig met iDeal of Bancontact (voor België) betalen. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn en stuur je het product terug, dan krijg je altijd je geld terug.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Boeketten, planten, potten en vazen tot 1 meter versturen wij met PostNL. Bestel je voor 16.00, dan versturen wij nog dezelfde dag, mits het artikel bij ons op voorraad is. Boeketten worden door ons met de hand gebonden, het kan dus voorkomen dat, dat iets langer duurt. Je kunt daarna je pakket volgen via de Track & Trace code die je in je mail krijgt. Doorgaans bezorgt PostNL de volgende dag.
Grote, zware en kostbare producten worden speciaal bezorgd. Hiervoor maken we een bezorgafspraak na ontvangst van je bestelling.
Kan ik ook zelf een bezorgdag kiezen?
Ja, dat kan. Je kunt bij het bestellen aangeven wanneer jouw bestelling bezorgd moet worden tot 10 dagen vooruit.
Ben je niet thuis, dan wordt je pakketje bij eenPostNL punt afgegeven waar je het op kunt halen wanneer het jou uit komt.
Grote planten (groter dan 1,75) of zware potten worden speciaal bezorgd. Hiervoor maken we altijd een bezorgafspraak.
Bezorgen jullie ook dezelfde dag?
Wanneer je voor 12.00 uur je bestelling plaatst én je bestelde product(en) met een minimum bestelwaarde van € 100,- op voorraad zijn, dan kunnen we binnen een straal van 25km vanaf onze showroom je bestelling nog dezelfde dag bezorgen. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden van € 20,- per bestelling. Wil je dit, laat het ons dan zsm weten door ons te bellen op: 085-4010495
We zullen deze mogelijkheid binnenkort bij onze verzendmethodes toevoegen zodat je hier met één klik voor kunt kiezen.
Ik heb een product gekocht van € 99,99 kan ik dan geen gratis verzending krijgen?
We snappen je vraag, wat is nou die € 0,01… Maar helaas is verzending voor ons nooit gratis. Wij betalen altijd. We moeten dus een minimum orderbedrag aanhouden om toch de verzendkosten voor ons enigzins betaalbaar te houden. Het minimum orderbedrag voor gratis verzending is € 100,-
Kan ik ook een boeket speciaal laten samenstellen?
Ja, dat kan. Vul het contactformulier in en omschrijf zo goed mogelijk je wensen, de gelegenheid en je budget. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Heb je haast, bel ons dan op: 085-4010495
Ik zie de plant of bloem die ik graag wil er niet bij staan. Wat nu?
Onze collectie wordt bijna dagelijks uitgebreid. Wil je op de hoogte blijven, schrijf je dan in op onze nieuwsbrief. Wil je écht niks missen, volg ons dan op Instagram en Facebook. Ook kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier of je kunt ons bellen tijdens kantooruren op: 085-4010495
De plant die ik graag wil is 'tijdelijk niet op voorraad'. Wanneer komt deze weer in de winkel?
Als wij een product niet op voorraad hebben kun je er van uit gaan dat wij het alweer besteld hebben bij de leverancier. Je kunt dan eenvoudig je emailadres achterlaten zodat je automatisch een bericht krijgt als het product weer op voorraad is. Wil je precies weten wanneer jouw product weer op voorraad is, vul dan het contactformulier in en geef aan om welk product het gaat.
Ik wil graag langskomen om een product te bekijken, kan dat?
Jazeker! Je kunt onze collectie bekijken in onze showroom. Dit kan alleen op afspraak. Vul het contactformulier in of bel met: 085-4010495 en laat weten om welk(e) product(en) het gaat en wanneer je langs wil komen.
Dit kan: ma-vr. 10.00 – 17.00h en za. 10.00 – 12.00h
Mijn vaas of pot is kapot aangekomen, wat nu?
Dat vinden wij erg vervelend. Wij verpakken en versturen onze producten met de grootste zorg. Toch kan het uiteraard altijd gebeuren dat er iets mis gaat. Neem bij een beschadigd pakket binnen 24 uur contact met ons op en neem foto’s van de beschadigde verpakking en inhoud. Wij zorgen dan dat je zo snel mogelijk een nieuw product opgestuurd krijgt.
Verzorgen jullie ook bruidsboeketten en bloemen?
Jazeker! Of je nou alleen een kunstbruidsboeket zoekt of volledige beplanting, inclusief rozenblaadjes voor in het gangpad, wij kunnen het uiteraard allemaal voor je verzorgen.
Hiervoor kun je het contactformulier invullen of bellen met 085-4010495. We zorgen er dan voor dat de mooiste dag uit jouw leven onvergetelijk wordt met een unieke F R I T S als blijvende herinnering.